2020. szeptember 26., szombat

Language of Flowers: 15. Levél



Cím: Language of Flowers
Páros: JinMin (BTS; Jin x Jimin)
Műfaj: levélregény, romantikus, slash, yaoi, shounen ai, OOC, hurt/comfort, slice of life, AU
Besorolás: +12
Bevezető:
"Mindenki úgy írja meg a szerelmes leveleit, ahogyan tudja. Néha elég az is, hogy csak egy falevélbe szurkáljuk bele valakinek a nevét. Máskor egy egész könyvet kell írni. Mindegy. A hódításnak az útjai különbözők." - Krúdy Gyula

Park Jimin megtanult a virágok nyelvén kommunikálni.
Park Jimin soha sem gondolta volna, hogy valaha is levelet fog írni, bármilyen okból kifolyólag.
Végül mégis levelet kezd írni. Aztán még egy levelet. Majd még egyet, még egyet és még többet.
Összesen huszonnégy levelet ír végül. Mindet a virágok nyelvén kísérve.
A levelei pedig mind Kim Seokjinnek szólnak.




„Ambrózia”
A kölcsönös és viszonzott szerelem virága.

„ Drága Seokjin-hyung!
A mai nap teljesen úgy indult, mint az elmúlt négy évben minden más nap, amióta ismerlek. Mégis egy kicsit másképp, mint az elmúlt négy év minden más napja, amióta ismerlek. Minden nap egy kicsivel másabb.
Szokásos délelőtti biciklitúrára indultam a parkba. Szinte már úgy ismerem azt a helyet, mint a tenyeremet. Tudom, mely útszakaszok a legárnyékosabbak, melyek a legnaposabbak. Tudom, hol nő a legtöbb virág és hol a legkevesebb. Mikor érdemes fényképezőgépet vinnem, hogy a frissen virágzó növényeket lefotózhassam. Tudom, mely utak a biztonságosabbak, és melyeken lehet teljes sebességgel száguldani.
Akkor éppen rád gondoltam. Mindig rád gondolok. A biciklizés után fel akartalak hívni, hátha van kedved a délutánt velem tölteni. Többször elpróbáltam magamban, mit mondok majd neked, miközben tekertem körbe a park területén.
Ahogy telt az idő, kezdtem másnak érezni ezt a napot. Sokkal felszabadultabb lettem, miközben haladtam előre. A Nap is egyre fényesebben ragyogott, kellemes melegség járta át a testemet, amint kitűnve a fák takarásából a sugarak csiklandozták bőrömet.
Imádtam, ahogy újonnan festett homok-szőke hajamat dobálta, lengette a szembejövő szél. A tegnapi festés miatt még mindig igen furcsa szaga volt, de a természet illatai teljesen elfeledtették ezt velem. Igazi nyári napnak mondtam volna a mait.
Az utolsó métereket sétálva tettem meg. Levezetésnek jó volt, ráadásul többet tudtam gyönyörködni a környezetben. Már készültem bekapcsolni a telefonomat, amit a biciklizés idejére állandóan lenémítok, de ekkor megláttam a kocsidat a kijelölt parkolóban állni.
A jármű oldalának dőlve nézted azt az ösvényt, amelyen én is kiértem az erdőből. Aztán kiszúrtál engem, ahogy értetlenül, teljes döbbenetemben és meglepődöttségemben állok ott, egyik kezemben a még mindig kikapcsolt telefonnal, míg a másikkal a biciklimet támasztom.
Éreztem, hogy ez a nap más lesz. Ugyanolyan volt, mint minden egyes nap az elmúlt négy év során, amióta ismerlek. Mégis más volt, mint az elmúlt négy évben. Mert mindegyik nap egy kicsivel másabb, mint a többi.
Zakatoló szívvel és izzadt tenyérrel lépkedtem közelebb hozzád, a biciklim jól megszokott kattogó hangjára koncentrálva. Nem tudtam, hogy a korábbi túra miatt vert olyan hevesen a szívem, vagy a látványodtól.
Azelőtt sohasem jöttél elém, pedig nagyon jól tudtad, hova járok biciklizni. Pontosan tudtad, mikor megyek, és mikor végzek. De korábban mindig megvártad, amíg hívtalak. Most mégis ott voltál és vártál rám.
Erősen sütött rád a Nap, de te csak sütkéreztél alatta. Napszemüveged miatt nem láthattam szemeidet, de biztosan örömtől és jókedvtől csillogtak, ahogy követted mozgásomat. Kezeidet lazán farmergatyád zsebé süllyesztetted, a szél könnyedén játszadozott laza fehér pólóddal, ahogyan ében fekete hosszabbra növesztett hajtincseiddel is.
Mennyei látványt nyújtottál, szinte ittam mindazt, ami elém tárult.
Az első pillanat, amikor rájöttem valódi érzéseimre azon az estén fájdalmas pontokat érintettek bennem. Meghatározott engem abban, hogy ide jussak, ehhez a momentumhoz, mégsem gondolok rá vissza szívesen.
Azóta pedig folyamatosan, újra és újra beléd szerettem, mindig egy kicsit jobban. Akkor és ott, a déli Nap fényében, a nyári melegben, az általam már jól ismert park bejáratánál pedig megint szerelmes lettem beléd. Még erősebben, még biztosabban és megmásíthatatlanul.

„Eljönnél velem egy randira?”

Ez az egyetlen mondat, mely elhagyta ajkaimat, mikor oda értem eléd. Semmi köszönés, semmi bájcsevej, még téged sem hagytalak szóhoz jutni. Láttam rajtad, ahogy a lélegzeted is elállt, annyira ledöbbentet határozott kérdésem.
Nem visszakoztam, nem kerestem kifogásokat, a bizonytalanságomat pedig jó mélyre temettem arra a pár percre. Éreztem, hogy ez volt a megfelelő alkalom. Nem lesz jobb, nem lesz rosszabb. Csak az a pillanat volt a jó, a helyes, különben ismét csak halogattam volna az örökkévalóságig. Vagy most, vagy soha, ahogy a mondás tartja.
Sokáig nem mondtál semmit, csak továbbra is némán és döbbenten néztél rám a napszemüveged takarásából. Kezdtem kínosnak érezni, hogy csak álltam ott válaszra várva. A bicikli kormányon lévő műanyag részt kezdtem a körmömmel piszkálni, a kezdeti magabiztosságom pedig lassan párologni kezdett. Már azon kezdtem gondolkodni, hogyan fogom elviccelni az egészet, amikor végre megszólaltál.

„Jimin”

Soha sem fogom kiverni a fejemből azt, ahogy akkor a nevemet mondtad. Annál gyönyörűbbet el sem tudok képzelni most már és örökké csak azt hallgatnám, ahogy a nevemet kiejted ajkaidon, ugyanazzal a hangsúllyal és érzelmi kavalkáddal. Majd összeestem, annyira elgyengültem mindössze ennyitől.
Aztán igent mondtál, sőt, hevesen bólogattál, én pedig majdnem hátraszaltóztam egyet boldogságomban. Nem is törődve semmivel; se azzal, hogy nyilvános helyen voltunk, se a biciklimmel, mely fájdalmasan esett oldalra, mikor elengedtem, engedtem, hogy a testem azt tegye, amit a legjobbnak érzett.
Olyan természetes volt arcod érintése, ahogy rásimítottam kezeimet; két kezembe fogtalak, ahogy addig még soha. Aztán megcsókoltalak, beletéve minden érzésemet és emlékemet, melyeket az elmúlt négy évben gyűjtöttem. Az első találkozásunk, a közös programjaink, ahogy egyre közelebbi barátok lettünk, a sok fájdalom, melyet külön-külön vagy éppen közösen éltünk át. Amikor először dobbant igazán szerelemből a szívem, a sok várakozás és visszalépés, mely most ehhez a pillanathoz vezetett. Az, hogy végre felnőttem a feladathoz és most randira hívtalak. Mindezeket bele akartam sűríteni egyetlen csókba.
A végeredményt látva pedig úgy éreztem, sikerült. Olyan voltál, mint akit megbabonáztak, elvarázsoltak. Én is hasonló mód éreztem magam; teljesen kába, mégis boldog lettem attól a csóktól.
Amíg hazakísértél engem, nem bírtam abba hagyni a bazsalygást. Fültől-fülig ért a mosolyom, miközben kifele néztem az autó ablakán. Néha, amikor feléd pillantottam, láttam, hogy te is nehezen állod meg, nehogy elmosolyodj, amitől csak még jobb lett a kedvem.
Mielőtt kiszálltam volna a kocsiból, hogy a biciklimet eltéve átöltözzek az első igazi randevúnkra, meg akartam kérdezni, miért jöttél elém a parkba. Furdalta oldalamat a kíváncsiság, melyet még a szerelem rózsaszín ködfellege se tudott eltakarni, enyhíteni.
Te csak halványan elmosolyodtál, majd közelebb hajolva hozzám csak annyit suttogtál kettőnk közé sejtelmesen, hogy most már nem fontos. Aztán egy újabb lélegzetelállító csókkal jutalmaztál, melytől szinte elolvadtam az anyósülésen.
Szóval ilyen érzés, amikor az álmok valóra vállnak.
Később, öltözködés közben esett le, mit értettel az alatt, hogy nem fontos, miért jöttél elém. A gondolattól mosolyom már olyan széles lett, hogy szinte fájt. Fel is kacagtam a szobám csendjében, ahogy a farmernadrágommal bajlódtam.
Azért voltál ott, mert randira akartál hívni. Igazam van, ugye?
Hihetetlen ebbe belegondolni még most is, miután már túl vagyunk az első randin, te pedig úgy kísértél haza, ahogy a filmekben szokás. Egészen a bejárati ajtónkig, egy újabb varázslatos csókkal búcsúzva tőlem. Szerintem új hobbit találtam magamnak: kifulladásig csókolni téged. Soha sem tudnám megunni.
Ebben a pillanatban úgy érzem magam, mintha három méterrel a föld felett lebegnék, rózsaszín felhőkön fekve.
Végre viszonzásra találtak az érzéseim.
- Szeretettel, Jimin
2015. május 22.”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése