2020. szeptember 26., szombat

Language of Flowers: 13. Levél



Cím: Language of Flowers
Páros: JinMin (BTS; Jin x Jimin)
Műfaj: levélregény, romantikus, slash, yaoi, shounen ai, OOC, hurt/comfort, slice of life, AU
Besorolás: +12
Bevezető:
"Mindenki úgy írja meg a szerelmes leveleit, ahogyan tudja. Néha elég az is, hogy csak egy falevélbe szurkáljuk bele valakinek a nevét. Máskor egy egész könyvet kell írni. Mindegy. A hódításnak az útjai különbözők." - Krúdy Gyula

Park Jimin megtanult a virágok nyelvén kommunikálni.
Park Jimin soha sem gondolta volna, hogy valaha is levelet fog írni, bármilyen okból kifolyólag.
Végül mégis levelet kezd írni. Aztán még egy levelet. Majd még egyet, még egyet és még többet.
Összesen huszonnégy levelet ír végül. Mindet a virágok nyelvén kísérve.
A levelei pedig mind Kim Seokjinnek szólnak.




„Kaktusz”
Egy igazán strapabíró növény, amivel azt üzenem, hogy: "Megküzdök a szerelmedért."


„ Kedves Jin-hyung!
Lehet, hogy nem fogsz örülni annak, amit most írok neked, de engem hatalmas büszkésséggel tölt el, amit tettem. Még mindig érzem, ahogy dagad a mellkasom. Ráadásul, ezt érted tettem, ne felejtsd el!
Ugye, a Namjoonnal történtek után pár napig nálunk töltötted az idődet. Amíg én iskolába mentem, te a virágboltban segítettél a szüleimnek, este pedig az egyetemen kihagyott tananyagot pótoltad, míg én a leckéimmel foglalkoztam. Féltél összetalálkozni Namjoonnal, aggodalmaid pedig nem voltak alaptalanok. Pár szaktársad üzent neked arról, hogy az a semmirekellő a termek előtt várt téged, szünetekben meg rólad kérdezett állandóan. Még Taehyung figyelmeztetése ellenére is befurakodott a házatokba megnézni, ott tartózkodsz-e.
Annyira sajnáltam a legjobb barátomat, amiért fikarcnyi ereje sem volt ellent állni Namjoonnak.
Ma engedve a szorongásodnak és félelmeidnek, leszerveztél Yoongi-hyunggal és Hoseok-hyunggal egy találkozót a város könyvtárában. Az egyetem miatt úgy sem találkoztatok sokat, én pedig tudtam, hogy mellettük semmi bajod nem lesz.
Nyugodtan dolgozhattam a szüleim boltjában, amihez már egy ideje nem lehetett alkalmam. Napközben te megcsináltál mindent, ráadásul, a szüleim jobban pártolták azt, hogy melletted legyek, minthogy a virágokat rendezzem. De azért hiányzott és jó volt újra az illatos üzletben tevékenykedni.
Aztán megszólalt a bejárati csengő. Ki találod, ki volt az? Segítek kicsit.
Namjoon lépett be a virágbolt ajtaján. Színtiszta, tetőtől-talpig fekete bőrszerkós, zselézett hajú valójában. Már abból a pár méter távolságból éreztem, mennyire próbál fenyegető lenni az irányomba.
Félnem kellett volna. De nem tudtam és nem is akartam félni tőle. Csak szánalmat és dühét éreztem.
Az arcomba hajolva mondta nekem azt, hogy hagyjalak békén és engedjelek vissza tanulni. Engedjelek vissza hozzá.
Hogy mert az a kis...
Nem! Tudom. Nem szabad káromkodni előtted, szóval a neked szóló levelemben sem teszem.
Fröcsögte a szavakat. Úgy kezelt, mintha ismét egy kis taknyos lennék, aki bele mert szólni a felnőttek dolgába. Azt mondta, elvettelek tőle. Hogy nem érdemelsz egy olyan nyápict, mint amilyen én vagyok, és csak rossz hatással vagyok rád. Mondandója közben már a munkaruhám gallérját markolászta és éppen csak nem húzott át a pénztáron keresztül.
Kívülről nyugodtnak tűnhettem, de belül folyamatosan pattantak el az idegeim. Minden egyes szó egy újabb ökölcsapás volt az egómnak és az irántad táplált érzéseimnek. Nem mellesleg úgy beszélt rólad, mintegy díjról, egy trófeáról.

„Megértetted, kölyök?”
Kölyök.
Kölyök.
Kölyök.

Az a nyájas lekezelő hangnem, tetejébe még ki is használta a magasságát, hogy fölém tornyosuljon. Úgy engedte el a galléromat, mintha még ő tenne nekem szívességet.
Lassan kerültem meg a pénztárat, míg előtte nem álltam. Farkasszemet néztünk egymással a virágbolt közepén, a néma csendben.
Aztán az öklöm összetalálkozott az arcával, ő pedig a földön fetrengve fájlalta a sértett részt. Alig pár másodperc volt az egész. Legyőzhetetlennek éreztem magam, ahogy adrenalintól túltengve bámultam le rá, erősen zihálva a bennem fortyogó indulatoktól.
Meg sem várva, hogy reagáljon, ezúttal én fogtam bőrdzsekije gallérjára és alig pislogott kettőt, máris a járdán találta magát. Szilárd, mély és elutasítást nem elfogadó volt a hangom, mikor megmondtam neki, szálljon le rólad. Még magamat is megrémisztettem, mennyire félelmetesen hangzott a mondandóm.
Bár még bőven járatta a száját, már csak üres szavakká váltak, ahogy remegő testtel és az arcára szorított kézzel próbált meg feltápászkodni. Ezúttal én voltam az, aki lenézett rá. Nem egy kölyök voltam már, hanem egy férfi, aki megvédte a szerelmét.
Ott és akkor éreztem magam a legerősebbnek.
Tudom, számodra nem ez lett volna a legjobb megoldás, hogy megszabadulj Namjoontól, de ezt nem te tetted. Nekem kellett akkor döntenem és én döntöttem. Nem bántam meg egy percig sem, hogy behúztam neki. Akár többször is megtettem volna, ha biztosan tudom, ezzel biztonságban tudlak majd, távol az ő mérgező és birtokló jelenlététől.
Végre egymagam, a saját kezemmel győztem le az egyik riválisomat.
Ezért nem bánok semmit sem, még ha tudom, neked nehéz is lesz elfogadnod azt, hogy valakit képes voltam így megütni.
Csak azért tettem, hogy megvédjelek. Megvédjem a szerelmemet.
- Jimin
2014. október”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése